עבודה מהביתצפה בהכל

שיווק שותפים – הכנסה פסיבית מהבית בדרך הקלה והנוחה

מחפשים דרך להרוויח הכנסה פסיבית מהבית? שיווק שותפים היא הדרך הפשוטה והנוחה ביותר להגשים את המטרה .כדי תתחילו לנצל את השיטה עוד היום

מה זה אומר שיווק שותפים? וכיצד בעזרתו תוכלו להרוויח הכנסה פסיבית מהבית ?

 

שיווק שותפים זה בעצם שותפות לכל דבר בין עסק לגורם חיצוני שמשווק אותו תמורת עמלות וכך מכניס לעצמו הכנסה פסיבית מהבית על ידי שיווק אותו העסק והמוצרים שלו. הרעיון הוא פשוט במקום שהעסק ישקיעה רק הוא בשיווק העסק הוא נותן לצד ג' להרוויח עמלות על שיווק העסק והמוצרים שלו כך שבעל העסק מרוויח מכירות בלי להשקיעה על פרסום וצד ג' מרוויח מהמוצרים של העסק ומשקיעה בפרסום. כך בעצם נוצרת סיטואציה של WINWIN גם לעסק וגם לצד משווק החיצוני במינימום מאמץ.

איזה אפשרויות קיימות שאפשר לגבות עליהם עמלות בעסקים השונים?

אלו האפשרויות:

  • קבלת עמלות בתמורה ללידים
  • עמלה בעת רכישה של מוצר או שירות
  • צירוף אנשים לרשימות תפוצה
  • הורדה\התקנה\שימוש באפליקציה או תוסף
  • יצירת תנועה לאתר העסק (אורגנית)
  • רישום לאתר\מנוי

למי מתאים לעבוד בשיטת שיווק שותפים?

 

בעיקר למי שמתעסק בנישה מסוימת ומוצא עסק שמציעה לשווק אותו. זה אומנם לא חובה אך זה מאוד עוזר אם אתם שוחים בתחום או לפחות מבינים בתחום ותוכלו לשווק בדרך אפקטיבית. כאשר יש לכם חשיפה לקהל היעד של אותו התחום אותו אתם מעוניינים לשווק הדרך לעסקאות תהיה קצרה יותר והכי חשוב אורגנית יותר. לדוגמא אם יש לכם בלוג בנושא בריאות ואתם בוחרים לשווק משקה הרזיה בריאותי, אחוזי ההמרה יהיו גבוהים ואורגניים. כך שייווצר מצב שתרוויחו רווח פסיבי קליל. 
לכן למי זה מתאים ?
אנשים בעלי אתר תוכן או בלוג בתום מסוים, מי שברשותו רשימת תפוצה, עמוד פייסבוק\אינסטגרם\טיקטוק או קבוצת וואצפ, טלגרם פעילות ונישתיות וכד'.

אוקיי מאיפה מתחילים?

 

קודם כל צריך לחפש את השותתפות המתאימה ביותר בשבילכם, אז הצעד הראש יהיה לחפש אתר או עסק שמוכר מוצרים או שירותים הקשורים אליכם. לאחר שמצאתם תגישו בקשה למותג אותו תרצו לקדם (בחלק מהאתרים ניתן להירשם ישירות לתוכנית שיווק שותפים שלהם) 

לאחר שמצאתים אפשר להתחיל לשווק את קישורי השותף\מוצרים\שירותים לעוקבים שלכם ולהתחיל להנות מהעמלות 

דברים שצריך לדעת לפני שמתחילים לשווק

 

מוצר איכותי – כסף זה נחמד אבל אם תבחרו במוצר שעלול לגרום לאיבוד של אמון מצד העוקבים שלכם לאורך זמן תפסידו הרבה כסף, לכן חייב לברר בדיוק מה אתם מוכרים וכמה איכותיים המוצרים אותם אתם משווקים.

התאמה בין העסק לקהל – חשוב לבחור בפינצטה את העסק אותו תקדמו שיתאים כמה שיותר לקהל עוקבים שלכם ותחום העיסוק שלכם במדיה. כך תשמרו על קהלי יעד רלוונטיים תשמרו על אמינותכם ותנצלו במקסימום האפשרי את המצב על מנת להכניס רווח.

חברה גדול – תזכרו שחברות גדולות לרוב מציעות לינק לאתר הכללי ולא למוצר ספציפי כך שכל רכישה לאחר הכניסה ללינק יעבור לחשבונכם.

יד על הדופק – תמיד תחפשו איפה תוכלו להרוויח יותר, רשתות שונות יכולות לתת עמלות והצעות הרבה יותר טובות, איך תדעו אם לא תבדקו כל הזמן אם אתם נמצאים בשותפות הנכונה. 

שיווק אגרסיבי – לפעמים פחות זה יותר , על תתנו לעוקבים שלכם להרגיש שמנסים בכוח לדחוף להם מוצרים שהם לא צריכים, אתם מותג תשמרו על האוטנטיות של העסק שלכם

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button