דף נחיתה – מתכון המנצח לדף שימיר את המתעניינים לרוכשים
כל אחד צריך לדעת איך לפרסם את העסק שלו נכון כדי להניב תוצאות - דף נחיתה הוא מאסט לכל קמפיין שיווקי מניב
ככה תוכלו לבנות דף נחיתה מנצח, שיעביר את הלקוח הפוטנציאלי מהצד המתעניין לצד שמשאיר את פרטי האשראי. אז קודם כל לפני שאתם מתחילים לפתח את הדף נחיתה עלייכם לעשות כמה דברים חשובים –
- דבר הראשון והחשוב ביותר עלייכם להחליט על קריאה לפעולה הנכונה לדף נחיתה שלכם. כלומר מה תרצו שהלקוח הפוטנציאלי יעשה לאחר הצפייה בדף.
- דבר שני להבין מי האדם שאתם פונים אליו וכתוב בהתאם – לדוגמא אם אתם פונים לקהל צעיר יותר תשתמשו בשפה יותר קלילה, לעומת זאת אם אתם מנסים לפנות לעורכי דין ככל הנראה שתצטרכו להשתמש בשפה גבוה יותר כי זה ימשוך אותם יותר.
- ולסוף – הבנתם מי שהלקוח שלכם ? עכשיו תחשבו מה בדיוק אותו הלקוח רוצה ואיך אתם מספקים לו את זה עם המוצר שלכם.
אוקיי איך בדיוק אני עושה את זה בדף נחיתה שלי?
שלב הראשון – להגדיר את הקריאה לפעולה הרצויה בדף נחיתה, להלן כל הדוגמאות:
- המרה לליד – איסוף פרטיהם של הלקוח ליצירת קשר במייל או בטלפון.
- המרת מכירה – איסוף פרטים של הלקוח על מנת לבצע שיחת מכירה לאחר מכן.
- סליקה ישירה – יש לכם מוצר דיגיטלי או מוצר שניתן להעביר במשלוח? תעבירו את הלקוח ישירות לדף סליקה
שלב שני – בחירת כותרת מנצחת.
- דבר הראשון אותו הלקוח הפוטנציאלי שלנו יראה יהיה הכותרת. הכותרת חייבת ישר לסקרן את אותו הלקוח שימשיך לקרוא. איך תעשו את זה ? כמו שכתבתי למעלה אתם צריכים לאפיין את הלקוח הפוטנציאלי שלכם, לאחר מכן לדבר על הפחד והחיסרון שקיים לו בחיים ואיך אתם הולכים לפתור לו אותו.
שלב שלישי – מתחבר עם שלב השני, תעבירו את המסר משכנע ותומך בכותרת.
אתם צריכים לפנות לקהל היעד שלכם מה הבעיות והפחדים שלהם בחיים ולשכנע אותו שהמוצר שלכם זה בדיוק המוצר בשביל. הטקסט צריך להיות משכנע ו"לוחץ על הכפתורים הנכונים", תבליטו את היתרונות של המוצר ותמצאו את ה"איך" הוא הולך לפתור לאותו הלקוח את הבעיות.
שלב רביעי – שלב ההוכחה
זהו שלב לא הכרחי אך מומלץ מאוד לדף נחיתה מצליח. בתחילת הדרך ככל הנראה אין לכם את מה שצריך בשביל השלב הזה… אך ברגע שיהיה או אם יש לכם כבר זה שלב שמאוד עוזר למכירת המוצר.
למעשה "ההוכחה" מתחלקת לשני קטגוריות הוכחה חברתית והוכחה מעשית :
- הוכחה חברתית – כל מה שמוכיח שאנשים כבר ניסו ואהבו את המוצר או השירות שלכם, לדוגמא לכמות כניסות לאתר שלכם או מספר חברים\ עוקבים\ לייקים בעמודי הפייסבוק\ אינטסגרם\ יוטיוב וכד'.
- הוכחה מעשית – כל הוכחה לזה שהמוצר שלכם פותר בעיות של אנשים בפועל. כגון כתבות מעיתונים שמסבירים עלייכם או חוות דעת של אנשים שמספרים עלייכם או על המוצר שלכם וכמה שהוא עזר להם לפתור את הבעיות שלהם.
שלב חמישי – עיצוב דף הנחיתה
- תזכרו לשמור על חווית המשתמש, רוב האנשים כיום גולשים דרך המובייל ולכן הכתב צריך להיות לפחות בגודל 20px אחרת יהיה קטן מידי לקריאה. עיצוב הדף צריך לתמוך במסר שלכם, תשתדלו להשתמש בצבעים נעימים לעין. והכי חשוב תבליטו את הכפתור הפעולה על תיתנו ללקוח הפוטנציאלי שלכם לחפש את הכפתור אחרת יכול מאוד להיות הוא יצא מהר מאוד מדף הנחיתה שלכם.
שלב האחרון – "תשמנו" את הלקוח הפוטנציאלי שלכם
תדחפו את הלקוח הפוטנציאלי להמיר, אם יש באפשרותכם תנו להם משהו אקסטרה כמו לדוגמא:
- הנחה או הטבה בהרשמה – כי מי לא אוהב הנחות?
- שלחו לו למייל סרטון(מתנה) שתיתן לו תמורה בעת ההרשמה
- שיחת יעוץ חינמית (ללא התחייבות)